رواية هيلين (ألجوس) الفصل العاشر 10 بقلم سمية عامر

 رواية هيلين (ألجوس) الحلقة العاشرة 10 بقلم سمية عامر

رواية هيلين (ألجوس) الجزء العاشر 10 بقلم سمية عامر

رواية هيلين (ألجوس) البارت العاشر 10 بقلم سمية عامر

رواية هيلين (ألجوس) الفصل العاشر 10 بقلم سمية عامر

رواية هيلين (ألجوس) الفصل العاشر 10 بقلم سمية عامر

اتصدم فارس اول ما شافه بيشيل عدسات من عين هدى و أن دي هيلين مش هدى 
صوتت هيلين و كانت هتجري 
مسكها كريم من التيشيرت : رايحه فين انتي هترجعي معايا القاهرة 
- قرب مالك و حط أيده على ايد كريم : شيل ايدك في ناس بتبص عليكم 
دفعة كريم جامد : انت اللي تبعد ايدك ومتحاولش تقرب مني أو من اختي 
هيلين : في ايه أهدى يا كريم مالك و فارس كانو بيوصلوني 
شدها كريم وراه ووقفوا بعيد : انتي بتعملي ايه في لبنان ؟ 
هيلين بتوتر : انا ..كريم ..اللي حصل ...أن ...
كريم بزعيق و نبرة حاده : اتكلمي عدل و ردي ...و ازاي متكلمنيش من يوم فرحك الاسود 
- م انا هفهمك والله اهدا بس ...أصل انا كنت ...
جه مصطفى من وراهم : كده يا كريم تيجي لبنان و متجيش بيت اخوك ينفع هيلين تقولي في التليفون كده 
حط مصطفى أيده على وسطها و قربها ليه و ابتسم 
احمر وش مالك و راح ض*رب مصطفى 
شد كريم أخته وراه و ض*رب مالك : انت مالك بينا اصلا ابعد عننا انت و ابوك يا اخي بقى 
ض*ربه مالك و فضلوا يضر*بوا في بعض لحد ما البوليس وصل 
راحوا مركز الشرطه و اكد كريم أن مالك هو اللي اتع*دى على جوز أخته  
هيلين : لا يا فندم مفيش تعدي كانوا بيهزروا 
مصطفى : لا اتعدى عليا وانا حاضن مراتي 
اتعصب مالك اكتر و نزل ضرب فيه قدام الشرطي 
لو جدع شيلوا من علية ...
قالها فارس للظابط اللي مش عارف يبعد مالك من فوق مصطفى 
مالك بعصبية: انا هخليك تشوف الحضن اللي على حق 
- نادى الظابط على العساكر و شالوه من عليه 
و خرجوا كلهم و فضل مالك جوا هو مصطفى بس 
شد كريم أخته على جنب : هو في ايه اللي بيحصل و بتدافعي عن الواد ده ليه 
هيلين : في ايه يا كريم مهو اخويا برضوا 
- اه اخوكي ....مين ده اللي اخوكي ؟؟؟ د انا هطلع *****يا جزمة 
حاولت تجرب بس مسكها من قفاها
اهدا طيب انا معرفهوش والله يلا نرجع مصر يلا يلا 
- لما جوزك يخرج من جوا 
لا يا كريم انا مش هستنى حد طب ...تعالى نروح لامك و هو يبقى يتصل بينا 
وافق كريم وهو مش مرتاح لكلامها و حاسس ان في حاجه 
- ركبوا تاكسي لحد البيت و فارس كان معاهم اللي كل شويه يبص لكريم يلاقيه متعصب ف يخبي وشه منه 
وصلوا و قبل ما ينزلوا بصت ل كريم و فارس بحده : محدش يقول اني هيلين ارجوكم 
كريم : افندم ؟؟ ليه ممكن افهم هو في ايه 
هيلين : مش وقته يا كريم هقولك بعدين وعد 
و انت يا فارس ؟؟ 
- انا ايه هقول ل بابا طبعا ده تزوير 
بصله كريم بعصبية : بتقولك و انت يا فارس ها ...
فارس بخوف : ايدا هدى امال فين هيلين ...ايدا معقول احلويتي كده 
كريم : خلاص خلصنا 
بس العدسات بتاعتك ؟ 
هيلين : انا هدخل جري على جوا و انت قولهم انك ضر*بتني و كده كده عندي عدسات فوق كتير هلبس واحده منهم
ضر*بها كريم على راسها و دخلت الاول جريت على اوضتها 
سيده : هدى مالك يا بنتي في ايه بتجري ليه 
دخل كريم وراها و فارس جنبه 
سيده : هي مالها اختك يا كريم 
كريم : اصلي ضر*بتها عشان مش لابسة طرحه زي اختها 
بص فارس عليه و كان لسه هيتكلم يقول الحقيقه
بصله كريم بحده و برقله 
فارس بخوف  : اه يا طنط اخوها و يعمل اللي عايزه ازاي يعني تبقى بشعرها كده ده انح*لال ........
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على (رواية هيلين (ألجوس) الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية هيلين (ألجوس)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-